De klachtenprocedure van Rene Houtman Interieurs
Het kan zijn dat je een klacht hebt over Rene Houtman Interieurs. Dit kan gaan over een product, of een dienstverlening. Dat vinden wij zeer vervelend en dat willen wij graag oplossen! Service en kwaliteit zijn bij ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden bent over ons en onze producten, onze communicatie, service en de verzending/levering! Wij doen er dan ook alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Je klacht zien we als een uitdaging om onze service, kwaliteit en communicatie te verbeteren.
Hoe dien je een klacht bij ons in?
Heb je telefonisch contact met ons gehad en is het niet opgelost? Dan kun je deze per brief versturen onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:
Rene Houtman Interieurs
Havezateweg 11
7798 CC Collendoorn
T.A.V. Afdeling klachten
of mail naar: [email protected]
Hoe behandelen we een klacht?
- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht. Je ontvangt binnen 14 dagen inhoudelijk reactie op je bericht per e-mail of per briefpost.
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
- Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.